Nagradni natečaj l Lokalna majica l REZULTATI
Strokovna žirija in glas ljudstva sta soglasno odločila zmagovalca nagradnega natečaja LOKALNA MAJICA, saj prvo nagrado žirije in tudi nagrado občinstva prejme motiv avtorjev Andreje Uranič in Ane Berišaj. A, če je pri glasovanju bralcev na Facebooku motiv zmagal prepričljivo, pri strokovni oceni ni bilo tako, saj so bili zelo izenačeni kar štirje motivi. O dveh z največjim številom točk je odločalo celo dodatno posvetovanje žirije. Prevladalo je mnenje večine, saj je eden izmed žirantov mnenja, da si noben motiv ne zasluži prve nagrade.
Na nagradni natečaj za LOKALNO MAJICO za občino Grosuplje, smo prejeli sedem predlogov devetih avtorjev. Naša pričakovanja so vedno velika, zato priznamo, da smo pričakovali še nekoliko večji odziv na omenjeni natečaj, a vendarle mislimo, da smo dobili nekaj zanimivih idej.
Rezultati
Prva nagrada strokovne žirije in nagrada bralcev:
Zanimiva – drugačna rešitev že znanega simbola, grafično zelo lepo izpeljana in umeščena na samo majico. Zanimiva mi je tudi sama zgodba v ozadju. Povezava trikotnikov s številom naselij in pa izpis na zadnji strani, ki hkrati povezuje zgodovino (prva omemba mesta Grosuplje) in današnji čas (vsesplošno uporabljena beseda LIKE). Maruša Ambrožič, u.d.obl.vk.
Pohvali žirije:
Enostavna, zanimiva, in zelo izčiščena predstavitev nekaterih najbolj prepoznavnih motivov iz Grosuplja. Včasih enostavna črtna risba popolnoma zadostuje. Maruša Ambrožič, u.d.obl.vk.
Oblikovno najbolj izčiščena varianta, ki pa je asketska in veliko vprašanje je, ali je primerna za popularno nošenje majice. Ivo Frbežar
Motiv prepriča s svojo enostavnostjo in dobro kompozicijo. Taia Huter, mag.inž. arh
Oblikovno še kar dobra varianta, ki pa je suhoparna in za majico neprivlačna. Ivo Frbežar
Razstava vseh prispelih predlogov bo na ogled do 20. 7. 2015 v pritličju Mestne knjižnice Grosuplje. Več fotografij z otvoritve, ki je bila 30. 6. 2015, pa v galeriji.
Ostali predlogi:
Oblikovno dobra rešitev, ki pa je celo meni nerazumljiva: tekst, ki je angleški po mojem nikomur ne pove nič, čeprav poskuša biti aktualen. Ivo Frbežar
Ideja sama je zanimiva – uporaba in nadgradnja vsesplošno prepoznavnega motiva. Vendar pa se malo zgubi v sami izvedbi. Predvsem bi morali biti posamezni elementi v srcu bolj poenoteni, kar se tiče grafične izvedbe. Maruša Ambrožič, u.d.obl.vk.
Svastika je grafično poenostavljena, zapomljiva, tehtna, sprejemljiva – logo obupen, amaterski; z dodelavo tipografije bi po mojem bila to zanimivejša varianta – tudi zapomljiva. Ivo Frbežar
Nagrade strokovne žirije
Glasovanje komisije ni potekalo javno. Odločitve žirij so dokončne in nepreklicne. Natečajne predloge je pregledala in ocenila strokovna komisija v sestavi:
1. NAGRADA v vrednosti 300 eur / Denarna nagrada v vrednosti 200 eur (bruto) + praktična nagrada v vrednosti 100 eur. POHVALA 1 – praktična nagrada v vrednosti 50 eur. POHVALA 2 – praktična nagrada v vrednosti 50 eur.
Nagrada po izboru bralcev
Glasovanje za nagrado po izboru bralcev je potekalo na socialnem omrežju Facebook od 12.junija.2015 do 18.6. 2015 (do 20.00). Zmagal je motiv, ki je v tem času prejel največ »všečkov«.
Glavni pokrovitelj natečaja je Občina Grosuplje
Glavni sponzor natečaja je SIGRAM sitotisk Grosuplje
Glavni sponzor razstave je Amset d.o.o.
Splošne določbe
Nagrajenci bodo objavljeni na portalu drevored.si in obveščeni po spletni pošti. Avtorji s sodelovanjem na natečaju soglašate, da lahko organizator vse prejete materiale v povezavi z nagradnim natečajem brez omejitev uporablja na svojih spletnih straneh, na razstavi in drugih materialih, vendar le v povezavi z natečajem. Natečaj ni odkupni, o nadaljnji uporabi motiva avtor odloča sam. Avtor jamči, da je prijavljeno delo v celoti njegovo avtorsko delo ter da z njo ni kršil nobenih avtorskih pravic in/ali katerihkoli drugih pravic tretjih oseb. Komisija se lahko odloči, da določene nagrade ne podeli.
Davki od nagrad
Nagrajencem se po Zakonu o dohodnini, kot velja na dan sprejema teh pravil, vrednost dobitka v natečaju oz. nagradnem žrebanju, ki presega 42 EUR, všteva v davčno osnovo. Organizator bo obračunal in plačal akontacijo davka od denarne nagrade v skladu z veljavnimi predpisi. Akontacija dohodnine bremeni nagrajenca, bruto vrednost nagrade (to je vrednost, ki je enaka izročeni nagradi, že povečani za akontacijo dohodnine) pa bo organizator poročal davčnemu organu. Plačilo dohodnine od darilnega bona je obveznost nagrajenca. Morebitne druge davčne obveznosti bremenijo nagrajenca. Vsi nagrajenci morajo organizatorju zaupati potrebne podatke za poročanje davčnemu organu.
Zavod DREVORED
Oddajte svoje mnenje
Se želite vključiti v debato? Prispevajte svoj komentar!