Konec popolnoma brezplačnega parkiranja v Grosupljem

Verjetno ste opazili, da se je Občina Grosuplje lotila urejanja dveh večjih parkirišč, ki sta bili prej peščeni, blatni, skratka neurejeni, a brezplačni. V okviru urejanja mirujočega prometa bo v mestu kmalu plačljivih preko 400 parkirnih mest. Praviloma po prvi uri parkiranja …

Kot vsaka sprememba, ki vpliva na naš “komfort”, bo verjetno tudi ta v začetku sprožila nekaj negodovanja med vozniki. Vendar imajo mirujoči promet na tak ali podoben način urejen po vseh mestih. Predvsem tistih, ki umikajo avtomobile iz centra in več prostora namenjajo pešcem. Tega se sicer v Grosupljem še nismo lotili, saj imajo avtomobili prednost povsod, tudi v slikovitem drevoredu, ki bi moral biti peš cona, ali v parku na grosupeljski tržnici.

drevored_grosuplje_naslovna_2

Seveda bodo s tem ukrepom rešili ali vsaj poskušali rešiti določene probleme: to so celodnevno parkiranje zaposlenih v centru, pa tudi če so samo nekaj sto metrov od doma, parkiranje t.i. vozačev, ki se iz sosednjih občin pripeljejo do Grosuplja, tu parkirajo za cel dan in se odpeljejo z mestnim avtobusom v Ljubljano ipd. Ravno zaradi teh je pred časom svoje veliko parkirišče z zapornico zaprl hotel Kongo.

 In kakšen bo nov režim parkiranja?

Vsa parkirišča bodo plačljiva med 6. in 20. uro, razen parkirišč pri Kongu, kjer bodo plačljiva s prvo minuto in pred zdravstvenim domom, kjer bosta brezplačni prvi dve uri. Po neuradnih podatkih bo potrebno plačati za vsako nadaljno uro po 40 centov. Menda bodo na voljo tudi letne dovolilnice za stanovalce in zaposlene v Grosupljem po ugodni ceni 100 EUR. Objavljamo fotografije in skice parkirnih mest na devetih lokacijah z opisanim režimom, ki so objavljene na spletni strani Občine Grosuplje v javnem naročilu za dobavo in postavitev parkomatov – KLIK.

shema_placljivih_parkirisc_grosuplje

Za ogled vseh devetih lokacij klikni na fotografijo

 

Realnost je taka, da moramo, če želimo živeti v prijaznem mestu, avtomobile in promet čimbolj izločati iz centra mesta. Vzor nam je lahko bližnja Ljubljana. Se bo treba pač navaditi, da ne bomo za vsako malenkost “rinili” z avtom v center, če pa že, se bo treba navaditi uporabljati parkomate, kajti če boste pozabili vzeti parkirni listek tudi znotraj brezplačne ure, boste izpostavljeni kazni redarstva. Prav tako bo potrebno vedno imeti pri sebi kovance, saj bodo parkomati, kot je zahtevano v razpisni dokumentaciji, sprejemali samo kovance (poleg GSM in kartičnega plačila), torej verjetno tudi ne bodo vračali preostanka denarja.

modra_cona

Bodite pozorni tudi na modre cone, ki so na novo vzpostavljene pred vrtci in šolami – tam je dovoljeno parkiranje za največ 20 minut, obvezno pa morate označiti pričetek parkiranja z namensko parkirno uro ali z zapisom na listek. Te dni imajo redarji izrecno navodilo, da nadzirajo parkiranje in verjetno bodo kmalu pisali tudi kazni.

Nedvomno se bo z vsemi temi spremembami povečal tudi pritisk na zasebna parkirišča bližnjih poslovnih ali stanovanjskih stavb, kar bo verjetno sprožilo določene ukrepe lastnikov …

V anketi na portalu DREVORED.SI, ki je potekala med 13. 9. 2016 in 9. 12. 2016 smo zabeležili naslednje rezultate:

anketa_zdravstveni_dom_727

 

Andrej Brezec, foto: Drevored, grosuplje.si

 

 

Preberite tudi

80 Responses to "Konec popolnoma brezplačnega parkiranja v Grosupljem"

  1. Blaž says:

    …to so celodnevno parkiranje zaposlenih v centru, pa tudi če so samo nekaj sto metrov od doma… Koliko je takšnih? Koliko je vozačev iz drugih občin, ki parkirajo v Grosuplju in gredo naprej z javnim prevozom? Ureditev je seveda kretenska in nobeden od za lase privlečenih argumentov ne zamegli očitnega dejstva, da bo ukrep seveda predvsem udaril po žepu prebivalce občine Grosuplje, ki se na do železniške ali avtobusne postaje moramo pripeljati z avtom, argumentacija pa je tako cenena, da je ne spregleda samo povsem zaslepljen volivec. Oddaljeni občani smo tako ali tako zapostavljeni zaradi slabih ali neobstoječih avtobusnih povezav (Ilova Gora itd…) zdaj pa še to. “Menda ugodnih 100 EUR ” je vrhunec cinizma. Verjamem, da je zaposlenim na občini to ugodno – pa saj bodo dobili možnost brezplačnega parkiranja, ne?. Vprašajte kako ugodno je to za občane na minimalcih.. Toliko stane vinjeta, pa primerjajmo vrednost tega v primerjavi z možnostjo parkiranja v wannabe velemestu.

    Osnova uvedbe takšnega režima mora biti raziskava o migrantskih tokovih. Kje je ta raziskava? Predvidevam, da je bila narejena, če se že tako vehementno opleta s tem, kot glavnim razlogom za uvedbo plačljivih parkirišč. Pokažite jo javno. Dokažite, da je ukrep res usmerjen v ureditev tega, kar trdite. Če raziskava temelji na tem, da sem v vsem času (10 let), kar parkiram na železniški, 2 x dobil pod nos papir, na katerem je študent označil od kod sem, če sem bil seveda pripravljen to narediti, je to najmanj smešno in neresno. Na tak način bi se raziskave lotili v osnovni šoli. Nam se jo bo verjetno prodajalo kot strokovno ekspertizo. Kdo jo je izvedel? Kakšna je bila metodologija? Katera firma? Nedvomno neodvisen in strokovno dobro podkovan poslovni subjekt…

    Vsi smo plačali tudi komunalni prispevek (poleg ostalih – mesečnih obveznosti) – se pravi prispevek, ki je namenjen ureditvi komunalne in druge infrastrukture. Povedano drugače – plačali smo davek, nemajhen, s katerim smo občini omogočili, da uredi infrastrukturo, s katero nas bo spet udarila po žepu. Briljantno ne?

    Če že pametujete okoli P&R v Ljubljani. Tam lahko parkiraš in se za 1,2 EUR odpelješ v mesto ter nazaj do avta. 1,2 EUR za 8 ali več ur. Uredite torej tako, da bomo tisti, ki tam parkiramo, imeli parkirnino všteto v ceno vozovnice za vlak ali avtobus. Saj vendar delamo po vzoru velikih mest ne?

    1.) Zahtevamo javno obelodajenje strokovnih argumentov na podlagi katerih je bila sprejeta odločitev skupaj z ustreznimi ekonomskimi projekcijami.
    2.) Zahtevamo, da javno objavite vse podatke izvedbe projekta ureditve parkirišč. Izvajalca, stroške, izračun ROI…
    3. ) Zahtevamo, da objavite strategijo implementacije cenejšega oz. brezplačnega parkiranja za občane, morda, če si drznemo, celo bolj konkretno kot “menda”. Kako in kdaj bo implementirana?
    4.) Če bomo že plačevali – bodo parkirišča varovana, boste imeli sklenjene ustrezne zavarovalne pogodbe?

    Bi morda raje namesto enega krožnega križišča, ki jih postavljate v spomin in slavo trenutni vladajoči nomenklaturi raje zagotovili brezplačna parkirišča za občane?

    V (ne)pričakovanju odgovorov vas lepo pozdravljam.

    Blaž

     
    Odgovori
    • grosupljčan says:

      Prvo kar je Blaž, preden karkoli javno pišeš, se malo prepričaj kaj pišeš. Sem stanovalec, ki živi direktno v centru pri drevoredu in ti lahko povem iz prve roke kakšna je situacija/problematika parkiranja.

      Ampak prvo kar je napiši komu naslavljaš ta komentar kajti nimaš česa zahtevati od uredništva Drevored, ker oni nimajo nič z urejanjem te problematike. So zgolj grosupljški portal, ki objavlja novosti iz Grosuplja in okolice.

      Drugo kar je, je problematika parkiranja v centru pripeljala do tega, da jaz kot lastnik parkirišča pri svojem bloku v centru nikoli ne morem parkirati na svojem lastnem mestu, ko se pripeljem domov iz službe, čeprav se vsak zaleti v znak na katerem piše “Dovoljeno za stanovalce…”. Parkirišča ki so pa v samem centru Grosuplja, pa niso namenjena dolgoročnemu parkiranju vozačev iz okolice, da preprečujejo parkiranje vsem ostalih, ki imajo kratke opravke na občini, zavodu za zaposlovanje, banki, pošti, knjižnici, lekarni, sodišču,…

      Tretje kar je, je število vozačev iz okolice, ki parkirajo v centru na zasebnih in javnih parkiriščih tako veliko, da naprimer lastniki poslovnih prostorov na Kolodvorski (Drevored) ne morejo parkirati na parkirišču (peščenjak ob Adamičevi) katerega lastniki so oni sami, na njem so pa parkirani vsi drugi, ki nimajo s to poslovno stavbo nobene povezave. In po neuradnih informacijah bodo tudi oni postavili rampo in preprečili parkiranje vsem ostalim.

      Četrto kar je, problem parkiranja pri knjižnici še vedno povzroča nemir z lastniki parkirišča bloka, ki se nahaja poleg. Zakaj? Ker so vsi ki gredo v knjižnico/lekarno/… tako nesramni, da ne glede na to, da piše da je dovoljeno samo za stanovalce bloka, zasedejo parkirno mesto lastnikom (ni javno parkirišče, ampak zasebno) in ko pridejo iz službe domov, morajo oni sami zaradi neulikanih/nekulturnih/nesramnih/… ljudi parkirati tudi nekaj 100 metrov stran, čeprav bi lahko obiskovalci komot parkirali za knjižnico ob cesti (pri lokalu Amazonka), kjer so dobesedno prazna parkirišča. Ampak ne, če bi bilo možno, bi se z avtom notri v knjižnico zapeljali. In če sem slišal pravilno informacijo bodo tudi pri tem bloku začeli v kratkem postavljati zapornice/rampe.

      Peto kar je, nam gre občina tako na roke, da če imamo/imate kakšne opravke v centru, nam v bistvu omogoča brezplačno parkiranje za eno uro. V eni uri pa lahko vsak posameznik v centru opravi vse obveznosti, tudi z nakupom hrane, če je treba.

      Vsi bi vse imeli, nihče nebi nič dal ali celo prispeval. V Ljubljani so se tudi vsi pritoževali čez Jankoviča zakaj zapira center za avte, zakaj zapravlja denar za ureditev centra in okolice,.. zdaj se pa vsi povsod hvalijo kako je lepo in da z veseljem pridejo v center. Enako je v Grosuplju, pritoževanje zakaj zapravljamo za krožišča, športne površine,… zdaj se pa vsi dobro počutijo, ko je pač urejeno.

      Vsega ne bomo mogli imeti na pladnju, veliko pa lahko tudi sami naredimo za kakovostno življenje in dobro počutje v Grosuplju.

       
      Odgovori
      • Blaž says:

        Pozdravljen,

        ne razumem, kako naj se prepričam kaj pišem. Saj vem, kaj pišem. Sem napisal in prebral.

        Ne ugovarjam temu, da je potrebno urediti problematiko, ki jo navajaš. Prepričan sem, da bi bil sam podobno razburjen, kot si ti. Kar jaz trdim je, da način, kot ga želijo implementirati veljaki, ni ustrezen, oziroma je diskriminatoren do nas občanov, ki moramo z avti v Grosuplje, ker druge možnosti (beri rednega javnega prometa iz periferije) pač ni. Pa ne pritožujem se nad tem, sam sem to izbral in ni nobenega problema, oziroma do zdaj ga ni bilo. Razumem, da je bolj na očeh novo krožišče, kot dodatna avtobusna linija. Težava nastane, ko želi nekdo (občina) na vrat na nos rešiti situacijo, ne, da k temu pristopili celostno.

        Mislite, da bo to rešilo vašo situacijo z neželenim parkiranjem? Prej nasprotno.

        Mogoče samo komentar, da to ni mesto za zahteve… Morda iluzorno – vendar bi pričakoval, da, v svojem sicer nedvomno polnem urniku, kdo od državnih uradnikov na občini le pogleda po portalu in morda potipa utrip občanov, ki se kaže tudi skozi komentarje. Tako lahko tudi oni kaj naredijo za kakovostno življenje in dobro počutje v Grosuplju.

        lep pozdrav,

         
        Odgovori
      • Miran says:

        Spostovani Grosupljcan, kmalu boste znali povedat ako boste z novim prometnim rezimom lazje prisli do svojega parkirnega mesta. Ni namrec smotrno in ne pametno primerjati mesta Ljubljane z Grosupljem..
        Je pa tako, vecina volivcev sedanje vladajoce garniture prihaja iz okolice Grosupljega in ta rezim bo najbolj prizadel njih. :)

         
        Odgovori
        • JOŽE says:

          Tudi cena letne dovolilnice v Ljubljani za parkiranje stanovalcev in prevoz do stanovanj v zaprtih conah po mojih informacijah ne presega zneska 100 €/leto. V Grosupljem pa naj bi bila to mesečna cena, če sem prav razumel.

          Pa še avtobus v Grosupljem: Dokler avtobus nebo napravil kompletnega kroga po Grosupljem, je ta avtobus sam sebi namen. Predstavljajte si, da stanujete v “Rožni dolini”, in če bi hotel iti na avtobusno postajo, da bi se peljal z avtobusom do zdravstvenega doma, je potrebno opraviti skoraj tako dolgo pot, kot če se odpraviš peš od doma do zdravstvenega doma. Predstavljajte si, da mora to pot opraviti tudi občan, ki ima več kot 80 let in hodi s pomočjo palice.

          Upam, da bo “avtobusna proga” potekala tudi do parkirišča, ki bo omogočal brezplačno parkiranje ali pa parkiranje z plačilom avtobusne karte (1,20 €), da bo moč priti v mesto (center Grosuplja) in nazaj s to karto (sem v glasilu nekje zasledil, da je bil Jankovič z občinarji nekje v Grosupljem skupaj, pa ga naj bi vprašali kako se uredi tako parkiranje)

           
          Odgovori
          • JOŽE says:

            Ko sem še enkrat prebral sem ugotovil da bo 100 € letna cena, res pa nikjer ni zaslediti pogojev, ki jih je potrebno izpolnjevati, do to dovolilnice pridobiš (ali moraš imeti “ta pravega strica” ali pa “lepe učke” ali pa …)

             
            Odgovori
  2. Anonimno says:

    bravo Blaž!!!!!

     
    Odgovori
  3. anonim says:

    tole se nebo dobr koncal

     
    Odgovori
  4. KR says:

    Mislim, da bi morala biti parkirišča plačljiva le od npr. 8h-14h. S tem ukrepom, bi se “znebili vozačev”, stanovalcem in obiskovalcem Grosuplja pa omogočili brezplačno parkiranje v popoldanskem času, ko se nas kar nekaj vrne iz drugih krajev in s tem posledično zmanjka parkirišč okoli blokov.

     
    Odgovori
  5. Marko says:

    Grosuplje je ena zadnjih občin, ki bo uvedla plačljivo parkiranje. Trenutno med delovnikom v centru skoraj ne moraš parkirati, ker večina vozačev zasede vsa prosta mesta. Po mojem mnenju, bo za domačine, ko bodo parkomati urejeni, končno kakšno prosto parkirno mesto. Če sem prav seznanjen, bodo prvi 2 uri zastonj, kar pomeni, da bo ukrep v glavnem prizadel vozače, ki niso iz naših občin. Mislim, da je 100 EUR mišljeno za dovolilnice za občane, ki živijo v neposredni bližini občinskih parkirišč. Ukrep podpiram, ker tisti, ki imamo lastniška parkirna mesta tudi plačujemo za njih. Za kaj bi nekateri lahko parkirali na javnih parkirišč zastonj, lastniki ali najemniki pa plačevali?
    Ko gremo v druge občine, je normalno da plačamo, a doma je pa problem?

     
    Odgovori
    • Blaž says:

      Pozdravljeni,

      1. Ker hodim v službo, me parkiranje med delovnikom niti ne skrbi oziroma tega problema, priznam, ne poznam dovolj dobro. Ker pišete, kot, da imate med delovnikom čas hoditi po Grosuplju, vam verjamem na besedo.
      2. Vaša teza, da bo zaradi prijaznega ukrepa “dveh brezplačnih ur” to prizadelo predvsem vozače iz tujih občin, seveda nikakor ne drži. Prizadelo bo vse, ki pač moramo z avtom do postaje, da gremo potem v službo. Ponovno – ker ste očitno iz mesta, morda ne veste, da občani iz periferije (ja Grosuplje ni samo mesto) ne stopimo samo skozi vrata na postajo, ampak se moramo tja pripeljati. Razen če nas iz periferije pač tretirate kot “vozače, ki niso iz naše občine (ne razumem kaj ste mislili z”iz naših občin”?)
      3. Še bolj nesmiselna je vaša predpostavka, da je “100 EUR mišljeno za dovolilnice za občane, ki živijo v neposredni bližini občinskih parkirišč”. Zakaj bi nekdo, ki živi v neposredni bližini občinskih parkirišč potreboval karto za parkiranje na občinskih parkiriščih?
      4. Predpostavljate, da vi plačujete za svoje lastniško parkirišče, jaz pa ne. Jaz plačujem davke, vi, predpostavljam plačujete davke. Od NUSZ naprej… In v tem okviru ne plačujete vi nič več kot jaz. Če imate parkirišče najeto, pa je to vaša stvar in je kaže tiščati v to tematiko. Tudi jaz sem moral kupiti zemljo, na katero sem postavil hišo in kjer parkiram avto. Torej sem plačal parkirišče tudi jaz.

      Težko komentiram problematiko drugih občin, ker se nisem nikoli posebej poglabljal v to. Napisal sem, kako je v Ljubljani.

      In ja, ko sem v drugi občini, se mi zdi bolj normalno, da plačam, kot pa v svoji. Vam ne? Glede na napisano, se mi tako ali tako dozdeva, da vas ta problematika v nobenem primeru ne bo prizadela.

      Uživajte v parkiranju na svojem lastniškem parkirnem mestu.

      Pozdrav, Blaž

       
      Odgovori
      • gasilec J€žek Zagraški says:

        Že dolgo nisem bil na tem portalu, pa ga tudi ne pogrešam preveč, saj imam zdaj kot penzionist VELIKO več drugega bolj pametnega DELA (drva, vrtnarjenje, varuštvo, kuhanje … mal’ pa še vedno gasilstvo.) Sicer pa bo glede parkiranja zdaj najbrž že kmalu skoraj vseeno, če se dva vozita v Ljubljano s svojim avtom, saj zgleda, da VELEUPLJE ljubljansko DOLGO VAS prehiteva po DESNI in bodo stroški javnih storitev/uslug TAM-TAM. Še ene dva JACKPOTA – pa smo TAM-TAM. Do takrat pa OKOLIČANOM PREDLAGAM, da ustanovimo svojo KOMUNO, sedež naj bo pa nekje sredi močvirja!!! He, he, he. Mal’ za hec, mal’ pa za res!

         
        Odgovori
  6. Milan says:

    Tale “pridobitev” zna pa vplivati na volilni izid prihodnjih županskih volitev. Verjetno bo naslednji korak plačljiva parkirišča pred stanovanjskimi bloki. Slabo, slabo…

     
    Odgovori
  7. Marko says:

    Blaž!
    1.Najemite si svoje parkirno mesto v centu in vaših težav (kar se tiče parkiranja) bo konec. Ostalih frustracij se tudi s tem žal ne boste znebili…
    2. Navajanje plačevanja davkov in komunalnega prispevka je pri tej tematiki čisto brez veze. Mešate hruške in jabke…
    3. Brezplačno 1 ali 2 urno parkiranje je dovolj, da se obveznosti v centru rešijo in je prav, da so parkirna mesta na voljo. V nasprotnem primeru je vse zasedeno (kot je danes) ker vsi vozila puščajo na park. mestih tudi po 8 ur in več.
    4. Vsi bomo plačevali parkirne ure, ne samo tisti, ki ste z okolice. Pogoji so torej enaki za vse. V kolikor si parkiranja ne boste mogli privoščiti, si kupite kolo :).

     
    Odgovori
    • Blaž says:

      Marko,

      hvala za pronicljivo psihoanalizo in obenem oceno mojega gmotnega stanja. Želel bi si, da bi bile vaši protiargumenti nekoliko bolj dodelani, tako pa samo ponavljate, kar je že pisal gospod zgoraj, samo manj vsebinsko podkrepljeno in precej manj inteligentno. Torej – upam, da mi oprostite – ne bom repliciral, ni vredno.

      lepo pozdravljeni,

       
      Odgovori
    • Anonimno says:

      Mene samo zanima pri kateremu splosnemu dr ste v zd Grosuplje, da ste v 2h urah fertik. Namreč jaz pod 3-4 ure se nisem prisla0. Žal pa nisem jasnovidka da bi predvidela 14dni v naprej bolezen da bi se naročila.

       
      Odgovori
      • JOŽE says:

        Bo potrebo pa kar k direktorju, da napravi red, da se bodo zdravniki vsaj takrat ko si naročen držali urnika in ne bo potrebno še takrat čakati po 1 uro ali več

         
        Odgovori
  8. Matej says:

    Nekatere občine (LJ, CE, iz glave) imajo spletne strani kjer lahko oddajate svoje predloge (pobude meščanov oz. nekaj v teji smeri), kako je s tem v Grosuplju? V LJ vem da tudi odgovarjajo precej ažurno, ker sem že “jamral” okoli kretenov, ki parkirajo sredi ceste in dobesedno ubijejo promet v celi ulici. Guess what v roku meseca je bil postavljen znak prepovedano parkiranje. Tako g. Blaž in g. Marko mogoče bolje, da poiščeta kaj podobnega (če imamo) v Grosuplju, kajti dvomim, da uradniki v Gr berejo tole.

    P.S. mislim, da bi morali začeti računati parkiranje samo v drevoredu, tja preprosto avti ne spadajo, medtem ko je železniška postaja in pa tisti makadam za občino precej divje parkirišče (razen če štejemo vložek ene tone peska …wow) in si gotovo ne zasluži naziva plačljivo parkirišče. In ja strinjam se, da je primerjanje z LJ popolnoma neumestno. Zanima me pa čemu se g. Blaž ne vozi v Lj kar z avtom in parkira na P&R, ugibam da zaradi gužve na cesti. kar je bilo pred 2-3 leti še vožnja 20-25 min je sedaj zame 40+ (do službe) in nazaj 1h namesto 20-25min. No sedaj pa že sam posegam v sivo cono namembnosti http://www.drevored.si :)

     
    Odgovori
  9. Demokrat says:

    Ok, se strinjam, da je treba začet urejat tudi te zadeve v Grosupljem. Ne strinjam pa se z naslednjimi stvarmi:
    - da je pri Zdravstvenem domu kakorkoli plačljivo parkiranje, ker gre tukaj očitno za inkasantstvo in ne za preprečevanje parkiranja vozačem, kot jih imenujete. Pa kakšna je to logika, da smo si zgradili ZD in parkirišče, pol pa sami sebi zaračunavamo!?! Si predstavljate, da čakaš več kot dve uri pri zdravniku, ves bolan, nervozen in seveda pozabiš podaljšati parkiranje še za uro in dobiš kazen od redarjev!? Bolano!!
    - z instant ureditvijo največjih dveh parkirišč – a je občina Grosuplje res tako boga, da ne premore asfalata za kompletno, plačljivo! parkirišče!?
    - da za naš denar delajo nekaj, za kar nas sploh ne obveščajo ali sploh vprašajo za mnenje Normalna demokratična oblast bi pripravila analizo, na podlagi katere bi pripravili ukrepe in jih že v samem postopku komunicirali z javnostjo. In seveda upoštevala njene predloge in pripombe.
    - da je očitno občinska oblast pozabila na obljube o P&R sistemu, kater so jih bila polna usta
    Kje je pa opozicija? Drži štango, se strinja z vsem tem?

     
    Odgovori
  10. Gregor says:

    Stanovalci blokov, ki smo lastniki prosto dostopnih parkirnih površin, bomo torej s tem prisiljeni ta mesta nekako ograditi oz. zavarovati dostop.
    Ker v nasprotnem primeru je jasno, da po novem še tistih nekaj prostih mest ne bo več prostih – torej vsi bodo parkirali na našem zemljišču/parkirišču (kot se očitno dogaja pri knjižnici).
    Lep primer tega je nekaj prakirinih mest za občinsko stavbo na Taborski 2, ki so lastniška (stanovalci in poslovni prostori), tam pa parkirajo med tednom vsi drugi le jaz kot stanovalec ne dobim prostega mesta. Torej – rampa (in stroški :-( ).

     
    Odgovori
    • JOŽE says:

      Na dolgi rok še vedno manj, kot pa plačila kazni redarjem, ki bodo tako polnili “občinski” proračun

       
      Odgovori
  11. Andrej says:

    Se strinjam, da je potrebno problematiko urediti. In ob dve urnem zastonjskem parkiranju se mi zdi ureditev zadovoljiva. Izjemo bi naredil le pri zdravstvenem domu. Parkirišče je bilo postavljeno z loterijskim denarjem, sedaj bi pa občina kasirala od bolnih in zaposlenih. Etično in moralno sporno. Zaposleni zdravijo bolne, bolni pogosto čakajo več kot 2 uri…
    Kar pa se tiče vozačev, ja ni prijetno, ampak sam imam službo v Ljubljani in plačujem najeto garažo. In dvomim da se okoliški prebivalci Grosuplja zato kaj dosti sekirajo. 100 evrov za letno dovolilnico nanese 8 evrov na mesec… kar je zastonj…

     
    Odgovori
  12. gasilec J€žek Zagraški says:

    Res me zanima, koliko JE LASTNIŠKIH PARKIRNIH PROSTOROV v Grosupljem – takih, ki so jih stanovalci kupili in jih imajo vknjižene v zemljiško knjigo? Ali pa po drugi strani – da je občina (država, ks) odkupila prostore za svoja javna parkirišča.

     
    Odgovori
    • JOŽE says:

      Še dosti nas je, ki bi te informacije radi prišli. Vsekakor so lastniški parkirni prostori ob individualnih objektih, tako kot jih imava midva, za vse ostalo pa bi se dalo razpravljati.

       
      Odgovori
  13. Anonimno says:

    Čestitam Drevoredu, da so sploh na plano prinesli to novico. Občina očitno o tem zaenkrat ne komunicira nič in bi začela kar kasirati brez obveščanja občanov.
    Drugače pa močno podpiram uvedbo parkirnin, se bodo občani vsaj zavedali, da “urejeno in vzdrževano” javno parkirišče tudi nekaj stane. Javni prostor namenjen stoječemu avtomobilu pa je eden največjih nesmislov.
    Sem pa proti, da bi vsi občani, ki imajo stalno prebivališče blizu teh parkirišč ali jih uporabljajo za parkiranje zaradi službe v bližini, dobili ugodnejšo dovolilnico kot vsi ostali. (8 EUR/mesec je bagatela v primerjavi z občanom (npr. prej omenjena Ilova Gora), ki uporablja parkirišče kot P+R in bi npr. za 20 dni po 9-10 ur dnevno plačal reci in piši 72 EUR. Še v centru LJ so cenejši mesečni najemi parkirišč. Zato sem odločno proti dovolilnicam. Naj plačajo enako kot vsi ostali, saj vsi enako prispevamo v občinsko blagajno, čemu imajo eni privilegije.
    Se pa odpira kar nekaj vprašanj, ki ste jih naslovili. Zato vam predlagam, da se udeležujte javnih razprav pri pripravi Celostne prometne strategije, v kateri naj bi bila zajeta tudi parkirna politika. Sedaj je vaša možnost, da podate svoje videnje dolgoročnega načrtovanja prometa za kvaliteto življenja v naši občini v bodoče.

     
    Odgovori
  14. Andraž says:

    Od kdaj pa bo to?

     
    Odgovori
  15. Gregor says:

    Ureditev parkirne problematike je vsekakor na mestu, vendar…
    Poglejmo pogosto zgodbo v Grosupljem:
    Pred leti kupiš stanovanje v Grosupljem, garaže blok nima, lastniški parkirnih mest ni ali jih je premalo, parkiraš torej na javnih mestih. Odločitev za nakup stanovanja je bia torej utemljena tudi na podlagi “rešenega” problem parkiranja.
    In sedaj čez noč popolna sprememba – potrebno bo doplačevat. Seveda so dovolilnice edina pametna rešitev v tej nespametni rešitvi – avto je praktično cel dan 24/7 parkiran blizu stanovanja (v službo se voziš z javnim prevozom, imaš dva avta itd.) in bi torej plačevanje dnevno po urah bil višek neumnosti.
    V Grosupljem je bila ena redkih dobrih stvari prav brezplačno parkiranje. Sedaj nam bodo še to vzeli. Ne razumem kako lahko tak sistem zmanjša gnečo.
    Če si se pripeljal nekaj uredit se itak odpelješ ko zadevo urediš – verjetno v času dveh ur. V nasprotnem primeru po dveh urah ponastaviš uro v avtu in se izogneš plačilu. Če si prišel na delo za 8 ur boš moral nekje parkirat – ker kot je zgoraj omenjeno javni prevoz ni uporaben.
    Torej izgleda kot da gre izključno za en interes – zaslužek občine.
    Še enkrat – v Grosupljem je bila ena redkih dobrih stvari brezplačno parkiranje.

     
    Odgovori
  16. gasilec J€žek Zagraški says:

    No, počasi bomo prišli do SKUPNE TOČKE vsaj kar se lastniških parkirnih prostorov tiče. Ni pa še rečeno nič v zvezi s tem, kako naj npr. tisti, ki delajo (smo delali) v Ljubljani (ali morda še kje drugje?) in se vozijo z Grosupljega naprej ali z vlaki ali se jih več skupaj vozi v enem avtomobilu-kombiju …
    Pred leti, ko je bilo mnogo vroče krvi zaradi romske problematike, sem zagovarjal SUBSIDIARNOST (delitev pristojnosti in bremen po potencialih), pa so me VSI OBČINSKI SVETNIKI ne glede ali z leve ali desne Z GROSUPLJEGA POVOZILI. Zdaj zagovarjam enakopravnost (enakovrednost) občanov!!! Mislim, da bi morali biti prostori pred železniškimi in avtobusnimi postajami namenjeni TAKEMU PARKIRANJU.

     
    Odgovori
  17. Jože says:

    A se spomnite kaj se je zgodilo v Mariboru z radarji ???

     
    Odgovori
  18. Anonimno says:

    Slišal sem, da naj bi to uvedli 1. oktobra

     
    Odgovori
  19. Nadin says:

    Kateri občinski veleum se je spomnil, da veljajo modre cone tudi ponoči? Ali se dostave dogajajo redno tudi ponoči med recimo 20. uro zvečer in 6. uro zjutraj. Ali pa med vikendom? Torej me bodo oglobili, če me dobijo ponoči ali v nedeljo, ker sem za več kot 20 minut parkiral na modri coni, ker drugje v bližini mojega bloka tega nisem mogel storiti, saj imamo pred blokom premalo parkirnih mest. Pa saj takrat ja nikogar ne oviram. Komot bi uvedli časovno omejeno trajanje modre cone. Razen, če ni namen vodilnih občinskih birokratov, le polnjenja občinskega proračuna. Drugače si tega ne znam razlagati. Kako že grejo floskule: “Občina prijazna svojim občanom”?

     
    Odgovori
  20. DREVORED says:

    Na spletni strani Občine Grosuplje so pripravili anketo in obrazec za pobude in predloge pri pripravi cestno prometne strategije občine Grosuplje. Na ta način lahko s svojimi predlogi in pripombami aktivno sodelujete.

     
    Odgovori
    • gasilec J€žek Zagraški says:

      Anketa o strategiji prometa in s tem tui parkiranja (mirujočega prometa) JE PRAVO SKROPUCALO. Z njo se zaradi digitalnosti še “zadnje plati” ne da več obrisati po “cesarskih opravilih”.

       
      Odgovori
  21. gasilec J€žek Zagraški says:

    Takole zgleda, mimogrede, ko pogledaš malo bolj podrobno razvpita parkirišča v VELE GROSE UPLJU:
    - Res je Občina in še nekaj drugih institucij (pošta, sodišče …) lastnik parkirišč (velja tudi za zdravstveni dom, pa za knjižnico, deloma pri pošti in celo pred lokalom Valvasor), kar pomeni, da na teh lahko ukrepajo redarji. Poleg tega pa Pošta ni v celoti lastnik sedanjega parkirišča ob njej in za njo.
    - Je pa ogromen prostor pri železniški postali last SŽ, a je vprašanje, kakšne pogodbe ima le-ta s tistimi, ki so si postavili celo zapornice na parkiriščih ali za parkirane tovornjake z lesom in za deponijo lesa do nadvoza in sobotne tržnice.
    - Parkirišče za staro Občino (tiskarno) je v lasti sedanjih lastnikov v tej zgradbi.
    - Prav tako je parkirišče okoli nekdanje upravne zgradbe GPG v lasti sedanjih lastnikov v tej zgradbi.
    - Poleg tega pa je še nekaj parkirišč (za starim TUŠ-em – bivši Rusov mlin, pa pod nekdanjim črpališčem na Košakovem hribu in še nekatera druga) v PRIVATNI LASTI.
    - Imajo pa lastniki nad starim Mercatorjem vpisano nerazdeljeno lastništvo tudi na parkirnih prostorih okoli bloka. Podobno je pri bloku, kjer je policija.
    TOLIKO, da se boste drugič lažje pogovarjali.
    Če pa dodam še svoje mnenje, je očitno, da ŽELEZNICE (pa najbrž tudi avtobusarji – kdo je že lastnik) NIMAJO INTERESA, DA BI SE TISTI OKOLIČANI, ki se pripeljemo v Grosuplje z avtom npr. iz Police, Škocjana, Ilove Gore, Luč, Loke pa morda celo iz ZAGRADCA, VOZILI S TAKO OPEVANIM JAVNIM PREVOZOM, kar bi bilo lahko vključeno v integralno vozovnico.
    Res, vsa pohvala dosedanjim naporom! A če ste rekli A in B, recite še katero drugo črko v tej PESTRI ABECEDI! Prej pa ne delajte ljudi neenakovrednih!
    Skratka: Kljub vsemu še vedno trdim, da je treba na Občini imeti ZELO SPOSOBNEGA ČLOVEKA
    ali dva, ki bi stalno bdela nad JAVNIM DOBRIM (predvsem z lastniškega in vzdrževalnega stališča), kar pa je mnogo širše od samega PARKIRANJA.
    LP gasilec J€žek Zagraški
    P.S. Zdaj, ko sem v penziji, sicer nima časa, a če si ga vzamem, pa tudi kakšno stvar malo bolj pod kožo pogledam.

     
    Odgovori
    • gasilec J€žek Zagraški says:

      Morda k temu PARKIRANBJU spada še to, da bodo na DURS ali FURS prišli še CARINIKI, ki zahtevajo 21 parkirnih mest. Kam jih bodo dali? Predvidevam, da na parkirišča, katere je uredila OBČINA z NAŠIM denarjem. Država pa ZMANJŠUJE glavarine OBČINAM! A je to pošteno?

       
      Odgovori
    • Anonimno says:

      Izziv celovitega urejanja parkiranja v Grosupljem bodo ravno “večja” (po prepričanju večine javna) parkirišča v privatni lasti. Z vzpostavitvijo plačljive parkirnine na občinskih zemljiščih pa se bo vsekakor začel postopek postavljanja ramp tudi na teh parkiriščih. Vprašanje je le, koliko časa bo za to potrebno.
      Poseben izziv so parkirišča na fotografiji: na načeloma idealni peš coni občina na tlakovanem delu ni lastnik zemljišč, ampak so to večinoma vsakokratni etažni lastniki. Kako od tam pregnati avtomobile?

      Očitno pa župan začenja dojemati dejstvo, da upravljanja mobilnosti brez uvedbe parkirnin ni.
      Kaj nam bo vsa ponudba lokalnih avtobusnih linij, če ima vsaka podeželska družina enako število avtomobilov kot voznikov in brezplačno parkiranje v Grosupljem.
      Mogoče pa se z uvedbo plačljivih parkirnih mest v Grosuplje kakšen občan več usede na avtobus, ker ne bo mogel parkirati v Grosupljem. Ali pa kakšen Grosupeljčan začne razmišljati, da bi do LJ rajši uporabljal javni prevoz, ker bo drugače moral za parkiranje avta pred blokom plačevati. Pustimo se presenetiti.

      Z vidika možnosti uvedbe P+R za prestop na vlak ali avtobus pa so zanimiva tudi zemljišča med parkiriščem za občino in glavno železniško postajo, kjer pa je ena hiša v privatni lasti, Valvasor pa celo v lasti Športnega društva Taborska jama. Gre za strogi center Grosuplja in vsak urbanist bi se vprašal kako upravljati ta del, da mesto dobi identiteto, naša Občina pa te vizije nima.

       
      Odgovori
      • gasilec J€žek Zagraški says:

        Mislim, da se ANONIMNEŽ malo hecaš.
        Primer: Če se dva vsedeta v osebni avto iz Zagradca, se peljeta v Ljubljano in eden nato avto parkira v svoji službi na parkirišču ali pa na “LJUBLJANSKEM P+R, je zadeva še vedno cenejša, kot če plača parkiranje v Grosupljem in gresta z JAVNIM PREVOZOM NAPREJ, pa še hitreje je cca 1 uro in več/ v povprečju za vsakega na dan, odvisno na katerem koncu Ljubljane delata.
        To sem ne nazadnje počel 36 let, ko v Grosupljem ni bilo še nobenega plačevanja parkirnin, pa se nama je kar dobro v povporečju izšlo..

         
        Odgovori
  22. Anonimno says:

    Men je pa tak užitek, ko se nekdo parkira na mojem lastniškem parkingu za kao tistih “5 minut” (pa je to itak veliko več), pa ga jaz lepo zaparkiram in grem v miru domov na kosilo, pa pred TV,… pa čez ene urco ali dve pogledam čez okno in vidim človeka kako krili z rokami in se repenči, češ zakaj ga je nekdo zaparkiral :) greš počasi v copatih ven umaknit avto in ti hoče nekaj povedat, pa mu samo s prstom pokažeš na tablo, da je dovoljeno samo za lastnike parkirišč, se obrneš in greš domov :) nisem v penziji, ampak se mi da s takimi ljudmi ukvarjat, ki ne spoštujejo določenih zadev.

     
    Odgovori
    • gasilec J€žek Zagraški says:

      Upam, da živiš v enem od blokov, v katerem so spodaj poslovni prostori?
      Kolikor pa je meni znano, tam po vsem Grosupljem NIMA NIHČE svojega lastniškega parkirnaga prostora na zunanjih parkiriščih (drugo je v garažah), temveč so vsa parkirišča v SOLASTNIŠTVU prostorov v teh blokih. … in se bo našel nekdo, ki bo dovolj podkovan, pa bo na sodišču dokazal, kot se je to zgodilo že nekajkrat v Ljubljani, da so takšni parkirni prostori samo na pol dorečeni.
      Si to hotel morda slišati, dragi anonimnež?
      Zato bi bilo bolje razmišljati drugače:
      Če bom šel v Mercator, bo poskrbel za parkiranje Mercator. Če bom šel na Občino, Občina. na Pošto, Pošta, v zdravstveni dom, zdravstveni dom oz. Občina… na železniško postajo, Železnica. itd.
      To je PRAVIČNA LOGIKA. Vse drugo je ŽIVALSKA FARMA v zaključnem stavku, ki pravi, da so bile vse živali potem enakopravne, le nekatere so bile samo še malo bolj.
      Če pa mi želijo samo pamet soliti in me silijo, naj uporabljam javni prevoz, s katerim niti ne vemo, kdo in kako se financira z njim, pa si BOM SAM POISKAL SVOJE REŠITVE. Še enkrat pa poudarjam, da je za rešitev tega problema v Grosupljem idealna površina
      vse od železniške psotaje do nadvoza pri Motvozu, le začasne najemne pogodbe bo treba preveriti, ali so pred JAVNIM INTERESOM. Če so, POTEM PA NAJ TIHO BODO!
      Mislim, da še kdo tako razmišja kot jaz, predsvem v zadnjih letih, saj je država in s tem tudi lokalna skupnost popolnoma pozabila na ljudi in javne ineterese.

       
      Odgovori
      • Anonimno says:

        Vsak blok je lastnik še nekega ozemlja in kot si rekel ja, je v solastništvu drugih stanovalcev tega bloka, ne pa tudi obiskovalcev lekarne, trgovin, knjižnice,… in po dogovoru vseh stanovalcev tega ozemlja si lahko po medsebojnem sporazumu in uradnem dokumentu razdelijo označena parkirišča. In v tem primeru kot je meni znano imajo urejeno tudi lastniki bloka kot praviš nad poslovnimi prostori (eno parkirišče = eno stanovanje). Danes pa sem že videl, da so si uredili tudi parkirne rampe, kar jih popolnoma razumem in podpiram.

        Problem pa je kot ti praviš, da če boš šel v Mercator ne bodo oni poskrbeli za parkiranje, ampak je problem v temu, da če je pred vhodom v Mercator vse zasedeno, se bo vsak parkiral na parkirišče, ki je v skupni lasti stanovalcev, ne pa obiskovalcev Mercatorja. In upam da nisi tudi ti en izmed tistih, ki ne spoštuje tega. Kako pa bi se ti počutil, če bi neznanec parkiral pred tvojo hišo in bi rekel, da gre za kakšno uro na sprehod po vasi, ti pa ne moreš pred svojo lastno hišo parkirati? Ne preveč dobro a ne?

        Žal je parkiranje problematika vseh manjših in večjih mest, sploh pa v središčih.

        Največji problem vseh ljudi pa je to, da so postali lenuhi, da se zjutraj DVIGNEJO iz postelje, SEDEJO v avto in gredo v službe, kjer spet pisarniški molji SEDIJO po celi dan, potem gredo domov z avtom kjer spet SEDIJO med vožnjo in ko pridejo v središče Grosuplja jim ni do tega, da bi parkirali 100-200m stran kjer je urejeno brazplačno parkirišče in se vsaj malo SPREHODILI, ampak ne, pripelji se pred vhod, da narediš ČIM MANJ KORAKOV, da greš lahko spet domov na kavč pred tv SEDET. Žalostno ampak resnično :( vedno več in več je tega.

         
        Odgovori
        • gasilec J€žek Zagraški says:

          Mislim, da sva si to pot precej bližje,’ Anonimno’ (če grem v Mercator, naj za parkiranje poskrbi Merkator, soglašaš).
          Bolj problem je, da institucije, ki se ukvarjajo z javnim delom kot so Pošta, Železnica, avtobusarji, pa tudi druge vključno z upravno enoto, policijo, sodiščem in še več drugih, nimajo NATANČNO DOREČENIH PROSTOROV za parkiranje, kar nato nekateri vidijo zelo poenostavljeno in si vsak rešuje svoje porobleme na svoj način – vsak poskuša parkirati najbližje (kje ti vidiš 200 m stran kakšne proste JAVNE parkirne prostore, ne vem), Občina pa preloži nato odgovornost na ozek krog ljudi, ki nimajo druge možnosti kot se do Grosupljega pripeljati vsaj 2 do 10 km, da bi šli nato na avtobus ali na vlak. Ker pa je bila že v javnost navržena tudi cena nekih dovolilnic, ki naj bi bila za vse leto cca 100 €, pa menim, da je to ODLOČNO PREVEČ, sploh pa za tiste, ki hodijo delat za minimalno plačo.
          Če to, pa nato vozovnice in izgublkjeni čas (povprečno dodatno več kot 2 uri na dan), je nedvomno MOJA REŠITEV, da se dva iz Zagradca (ali dugega kraja izven Grosupljega (!) vozita skupaj v Ljubljano, cenejša.
          Zdaj pa zared zaključujem s to temo.
          Zato ponovno trdim: CELOVITE PROMETNE ŠTUDIJE tako za gibljivi kot mirujoči promet, ki bi bila času primerna, v GROSUPLJEM še NI NAREJENE.
          O tem je sicer nekoliko razmišljal prejšnji župan, a vsa stvar ni bila uvedena v občinske (in državne) dokumente/soglasja.
          Obljube o P&R (parkiraj in se pelji) pa je bila nazadnje dana, ko se je uvajala avtobusna proga G3.

           
          Odgovori
    • Anonimno says:

      bravoooooo! :)

       
      Odgovori
  23. Miran says:

    Grosuplje pescem sila prijazna obcina.
    Sploh tista imitacija viadukta cez progo… ma za prste polizat..
    Plocnik do Turjaka in se dlje…

     
    Odgovori
  24. Samo v vednost says:

    “razen parkirišč pri Kongu, kjer bodo plačljiva s prvo minuto” Kongo parkirišče posluje kot vsako drugo parkirišče in je 15 minut brez plačnih. Lahko se sprehodite do njihovega parkomata in si preberete.

     
    Odgovori
  25. Adamiceva says:

    Dost zalostno je da se grejo na obcini neke dobrotnike oz. takoreceno smarske bogove in grejo racunati parkirnino tudi stanovalcem blokov polno ceno parkirnine kot primer vozacu, ki od nekje pride in si zeli pustiti avtomobil parkiran v Grosuplju. Obcinski svetniki in ostali grebatorji malo se zamislite kako bi bilo vam ce bi vam racunali parkirnino pred vasim stanovanjem ali hiso.
    Obcini se gre samo za denar in nicesar drugega.
    Na vse prosnje stanovalcev ni imela nikakrsnega posluha…..
    P.s. Celo zivljenje sem grosupeljcan, ampak kaj takega si nisem mislil da bom dozivel.

     
    Odgovori
  26. Gregor says:

    Torej dan D bo (je?) nastopil – ampak kdo bi vedel, tako nepremišljeno, kot se je občina lotila uvajanja parkirnin, se je očitno tudi obveščanja.
    Na spletni strani občine ni nobenega podatka, kdaj bo novi režim začel delovati.
    Ni jasen način podeljevanja letnih dovolilnic – kdor prej pride prej melje ali kako? Najbrž bi morali imeti tisti s stalnim naslovom bivanja v centru Grosupljega prednost !? Ker kje bodo sicer prakirali?
    Kje bo pa parkiral nekdo, ki bo sredi leta kupil stanovanje, sedaj pa bi rad še dovolilnico – do takrat bodo najbrž že vse razprodane?
    Morda pa se bo zgodila ulica – beri vztrajen vadalizem/bojkotiranje parkomatov – kot lahko sedaj vsak dan opazujem podiranje betonskig stebričkov na velikem prakirišču za občinsko stavbo?

     
    Odgovori
    • JOŽE says:

      Mislim, da imamo v občini tudi občinsko glasilo, kjer bi namesto “slik trenutne garniture, ki zasedajo vsaj 1/3 prostora” (zaradi tega tudi marsikdo niti ne prelista glasila) objavili tudi te podatke. Bilo bi koristneje.

       
      Odgovori
    • Anonimno says:

      Vsekakor se strinjam, da je občina padla na izpitu obveščanja občanov. Uvajanje parkirnine ad hoc je resen test za politično priljubljenost.
      Ne vemo ne kdaj bodo zacelo zaračunavati, niti ni pojasnila zakaj, kdo lahko dobi dovolilnico, kakšen predlog imajo za dnevne migrante v Lj z vlakom, …

       
      Odgovori
  27. Lojze says:

    Veliko vozačev parkira zjutraj na parkingu oš Brinje in vse več nekih štajerskih registracij vidim pred flamingo cafe na prešernovi ulici. Avte puščajo okoli 6 h in stoji nekje do 16 ure.

     
    Odgovori
    • Blaž says:

      Spoštovani Lojze,

      živim v občini Grosuplje. Imam 2 avta. Eden z registracijo KP, drugi NM. Vidiš, kaj želim povedati?

      lp

       
      Odgovori
  28. Gregor says:

    Včeraj sem vložil vlogo za parkirno dovolilnico in izvedel, da bodo parkirnino začeli zaračunavati od ponedeljka, 23.1. naprej.

     
    Odgovori
  29. Anonimno says:

    in jaz …jaz imam najraje gospe ki delajo v banki, in parkirajo avto na pločniku pod oknom stanovalcev adamičeve…ali na dvorišču le teh….in rad imam tudi vse gospode, ki vsakodnevno hodijo v gostilno pri mercatorju in veselo parkirajo in še ščijejo po naših parkiriščih…in ja…označeno je, da je za stanovalce……..zatorej…radarstvo -dobrodošlo…. :)

     
    Odgovori
  30. Predrago Za Prazen Nič says:

    Komunala 100% gor, stavbno zemljišče 114 % gor, dovolilnice za parkiranje. Glede na to, da samo v Grosuplju in NIKJER drugje na svetu ne sije rumeno sonce na modrem je to še poceni, a ne grosupeljčani?

    —————
    dnevniks.si

    Če pustimo ob strani zelo majhne občine, v katerih prihodki od davkov na nepremičnine prav neverjetno nihajo, so rekorderke po povišanju prihodkov od davkov na nepremičnine občine Tržič, ki je med letoma 2007 in 2015 prihodke povečala za 237 odstotkov, Komenda, ki je v tem času prihodke povečala za 227 odstotkov, Logatec in Log – Dragomer (obe sta prihodke povečali za več kot 150 odstotkov), Lenart in Lukovica (povečanje za 139 odstotkov) ter Grosuplje in Naklo (114 odstotkov). Logatec je v vrhu tudi po pobranih davkih na nepremičnine na prebivalca. Leta 2013 so prav na logaško občino in še nekatere druge deževale

     
    Odgovori
  31. Lojze says:

    Kar volite sds. Dva vodita obcino ostali so pa itak papki, ki ne znajo razmišljat sami s svojo glavo.

    V Ljubljani se pobira Od 8h do 17 h. Pri nas pa od 7 h do 20 h.
    Pa kaj so teli sds nori . Mislim da . In vidno delajo za svoje žepe.

     
    Odgovori
  32. Roby says:

    Za vse ki parkirajo na privat .

    BUŠI SINE HA HA HA.

     
    Odgovori
  33. Občanka iz Velike Račne says:

    V zvezi s plačljivim parkiranjem imam vprašanje. Vsakodnevno odhajam v službo v Lj, pogosto z vlakom. Do zdaj sem pot od doma do Grosuplja naredila z avtom in parkirala na parkirišču, od tam naprej pa uporabljam javni prevoz. Enako bi rada počela tudi v bodoče, vkolikor mi pripada za parkiranje letna dovolilnica.

    Ali mi v ta namen pripada tovrstna dovolilnica? Hvala za vaš odgovor.

     
    Odgovori
    • Anonimno says:

      optimistična občanka :D

       
      Odgovori
    • DREVORED - odgovor Občine Grosuplje says:

      Na vprašanje občanke iz Velike Račne smo z Občine Grosuplje prejeli naslednji odgovor:

      Občina je v sklopu ureditve mirujočega prometa uredila 563 parkirnih mest; 1 parkirno mesto za taksi, 2 parkirni mesti za elektro vozila, 11 parkirnih mest za invalide, 63 parkirnih mest za kratkotrajno parkiranje in 486 parkirnih mest s sistemom plačljivega parkiranja. Poleg brezplačnega kratkotrajnega parkiranja je možno brezplačno parkirati na 302 parkirnih mestih za eno uro in na 109 parkirnih mestih za dve uri.

      Tako kot ostala parkirišča je tudi parkirišče za občino trenutno v osnovi namenjeno občankam in občanom, ki pridejo v mesto po opravkih. Do nakupa letne dovolilnice so tako upravičeni le stanovalci ali zaposleni v območju določenega parkirišča.

      Prizadevanja Občine Grosuplje sicer potekajo tudi v smeri ureditve parkirišča po sistemu parkiraj in se pelji (P+R). Občina Grosuplje je za ta namen že pridobila vsa zemljišča in ostale prostorske pogoje za gradnjo, vendar pa je ureditev parkirišča P+R vsebinsko povezana tudi s ponudnikom javnega prometa.

      Plačilo parkirnine je sicer možno tako preko parkomata kot preko SMS-a oziroma aplikacije mobileParkmP, ki omogoča enostavno plačilo in doplačilo na daljavo. Več o tem si lahko preberete na spletni strani Občine Grosuplje v prispevku Ureditev mirujočega prometa v mestu Grosuplje: http://grosuplje.si/novice/ureditev-mirujocega-prometa-v-mestu-grosuplje.html

       
      Odgovori
      • gasilec J€žek Zagraški says:

        Pod naslovom Izšla je brošura PARKIRAJ IN PRESTOPI za trajnostno mobilnost v Ljubljanski urbani regiji je Jana Roštan v GROSUPELJSKIH ODMEVIH, številka JANUAR / FEBRUAR 2015 na strani 5 med drugim zapisala:
        Projekt Mreža P + R zbirnih središč v LUR predvideva izgradnjo 23 zbirnih središč Parkiraj in prestopi, med katerimi je tudi P + R Grosuplje. Predvideno je neposredno ob železniški postaji Grosuplje, med železniško progo Ljubljana–Novo mesto–Metlika in Taborsko cesto. Zbirno središče P + R bo urejeno v obliki parkirne hiše z dostopom s Taborske ceste. 100 m nižje na Taborski cesti je avtobusna postaja. Zbirno središče bo imelo skupno 285 parkirnih prostorov za motorna vozila v kleti in pritličju.
        »Občina Grosuplje ima v svoji zastavi in grbu zeleno barvo. Ta ne pomeni samo mehkobe njenih zelenih dolin in gričev, ampak tudi našo trdno zavezo, da bo naša prihodnost ekološko in trajnostno naravnana. Po več kot uspešni uvedbi mestne proge 3G, ki povezuje prestolnico z Grosupljem, kjer smo imeli v prvem letu obratovanja proge več kot 30-odstoten porast potnikov, in po uvedbi lokalnih prog, ki povezujejo lokalna naselja s središčem Grosupljega, menimo, da se projekti za izboljšanje javnega prevoza obrestujejo tako uporabnikom kot našemu okolju. Zato smo pristopili k projektu Ljubljanske urbane regije za uvedbo sistema Parkiraj in prestopi (P + R).
        V sklopu parkirne hiše, ki jo želimo zgraditi v okviru novega stanovanjsko-poslovnega centra v neposredni bližini avtobusne in železniške postaje v strogem središču Grosupljega, bomo namreč uredili zbirno središče P + R,« je ob tem zapisal župan dr. Peter Verlič.
        ALI KDO KAJ POZABLJA, išče bližnjice …?
        Še enkrat poudarjam: Zdaj so naredili TOČNO TISTO, kar so mislili, obljube o nekih parkirnih prostorih za P+R, še posebej pa ne v kakšni POSLOVNI ZGRADBI, pa je UTOPIJA 2050 – ali pa še kakšno desetletje več z grosupeljsko “PRI”mestno MENTALITETO !!!
        Sicer pa VOLIVCI v urbanih KS Grosuplje in Šmarje-SAp ODLOČATE O občinski oblasti. Mi, tam ZA-daj, mi smo NEKAJ “KAMNOV” (beri planetov) oddaljeni od realnega soodločanja O ČEMERKOLI.

         
        Odgovori
  34. ANONIMNO says:

    Kolikor vem, je parkirišče plačjivo od ponedeljke do petka. Kaj pa če je sredi tedna državni praznik? Ali je potrebno v term primeru tudi plačati parkirnino?

    Občina bi lahko na svoji internetni strani kaj več besed namenila plačevanju parkirnine.

    lp

     
    Odgovori
    • DREVORED - odgovor Občine Grosuplje says:

      Z Občine Grosuplje odgovarjajo:
      Plačilo parkirnine tako med vikendi kot tudi med državnimi prazniki (ne glede na to, na kateri dan je državni praznik) ni potrebno. Parkomat uporabnika o tem tudi obvesti z izpisom na ekranu, prav tako med vikendi in državnimi prazniki v parkomat ni možno vstaviti plačila.

       
      Odgovori
  35. Blaž says:

    Rezultat izjemno premišljenega načina uvedbe plačljivih parkirišč je že viden, predvsem
    v obliki 80 % upada števila parkiranih avtomobilov na prej polnem parkirišču. Prepričan sem, da bi bilo drugače, če bi sklenili nek dogovor z LPP-jem ali železnicami o nižji ceni vozovnice, v primeru da parkiraš na plačljivem parkirišču.(kot je lepo uredila oziroma ureja Ljubljana s P in R logiko.). Tako se pač vidi domet vladajoče klike, ki ne seže preko rondojev in zadovoljevanja lastnih potreb. Izkazali so popolno ignoranco nasvetov in smernic Strategije trajnostne mobilnosti….
    Plačljivo parkiranje od 6 zjutraj do 8 zvečer? Grabežljivost brez primere. Prav zanima me, kdo je bil med blagoslovljenimi, ki so dobili možnost nakupa celoletne karte za 100 EUR… In kje so zdaj tiste horde revežev, ki so med delovnim časom besno iskali parkirišča po Grosuplju, pa jih ni bilo? Zakaj ne parkrirajo tukaj, zdaj ko je vse prosto? Aja – ker je plačljivo… Katero težavo ste torej rešili, spoštovani veleumi? Vse kar ste naredili je, da ste sebi zrihtali parkirna mesta zastonj. Ker vam jih plača občina. Torej mi. Bravo. Županski mandat naslednjih volitev je nedvomno vaš.

     
    Odgovori
  36. Demokrat says:

    Dokler ne bo P+R sistema ne bo reda in prijaznega sistema za vse. Kot vidimo v odgovoru občine, se intenzivno pripravljajo na to. Upam, da bo čimprej – do takrat pa smo diskriminatorni do vozačev iz Račne ipd.

     
    Odgovori
    • KR ENA says:

      Na splošno je ta sistem diskriminatoren do vseh prebivalcev občine Grosuplje, ki ne živijo v Grosupljem in delajo v Ljubljani. Tisti, ki nimajo sreče, da imajo zagotovljeno parkirišče v službi in se morajo na delo voziti v Ljubljano, jih je ta sistem udaril za 80 EUR na mesec, kolikor okvirno stane mesečno parkiranje na plačljivih parkiriščih pri postaji.

       
      Odgovori
  37. Talent says:

    Bravo občinski umetniki ožemanja občanov, od 6:00 do 20:00 boste odirali svoje občane…. Vam ni dovolj pobiranje od 7:00 do 17:00, kot imajo mnoge občine…ne, biti morate “boljši” ….

     
    Odgovori
  38. ribica20 says:

    Dodala bi še to, da niso pomislili na nas, ki delamo v Grosupljem kot študenti, več bomo plačevali za parkirno mesto kot bomo zaslužili. Tudi sama sem opazila, da tam kjer je bilo včasih polno parkiranih avtov, jih sedaj ni, ker je sedaj za plačati. Priznam, da sem se jaz ravno tako pripeljala iz vasi v Grosuplje, parkirala in dalje uporabila javni potniški promet do Ljubljane do fakultete. Veliko težavo mi je predstavljalo že to, da lokalni avtobusi niso tako pogosti in vozijo ob takih urah, ki mi niso koristile, zato mi je bilo bolj priročno da sem prišla do Grosupljega z avtom. Situacija pa je najhujša na Adamičevi, okoli knjižnice, sploh sedaj ko je še sneg in res ni nikjer nič za parkirati.

     
    Odgovori
  39. Gregor says:

    Torej dovolilnico sem uspel kupiti – dvomil sem, da bom sploh lahko prišel do nje.
    Sklepam, da zato, ker imam stalno bivališče zraven velikega makedamskega parkirišča za občino (GS1).
    Je pa res zanimivo – popoldan, ko pridem iz službe domov, je bilo do sedaj to parkirišče povsem polno (okoli 15. ure). Sedaj je praktično prazno.
    Kje so sedaj parkirani vsi ti avtomobili?

     
    Odgovori
  40. PISSED OFF!! says:

    Župan, lahko se poslovite od naslednjega mandata…

    V glavnem, zakaj je v Ljubljani 60€ letna dovolilnica (izven centra) v Grosuplju pa 100 €???
    Zakaj so sploh območja če je cena ista??
    Kateri veleum je to izumljal na občini? Če je že kopiral ljubljanski sistem (??) naj bi še po območjih..verjetno tega ni razumel, kaj ‘območje’ pomeni….

    Zakaj niste dali ceno 1000 €, morda bi bilo ubogim na občini lažje preživeti skozi mesec?

     
    Odgovori
  41. Franci says:

    Polnjenje občinskega proračuna, vzdrževanje parkirišč pa nikakršno. Če živiš v bloku, plačaš 100 EUR, parkiraš, kidaš sneg s parkirišča, … Dovolilnica za parkiranje od 6. do 17. ure? Ni logično.

     
    Odgovori
  42. Občan says:

    Danes 31.1.2017. Dušan Hočevar Ob 11 25 parkiral pred Zd . NI VZEL LISTKA IN PARKIRAL Q7 NA NEOZNAČENI CONI. Šel k dr Merviču preko vrste to so videli vsi ki so bili v čakalnici.

    LEP ZGLED DAJETE OBČANOM

     
    Odgovori
  43. Demokrat says:

    Bodite pozorni še na en nesmisel – na Partizanski, ob OŠ Luis Adamič so zdaj parkirna mesta prazna, učitelji pa parkirajo pred šolo na travniku!?!

     
    Odgovori
    • Razočaran says:

      No, še informacija iz prve roke, saj delam na omenjeni osnovni šoli. Takoj po tem, ko so po internetu zaokrožile slika naših avtomobilov, ki so bili parkirani na zelenici, je s strani direktorja občinske uprave Dušana Hočevarja in naše ravnateljice prišlo navodilo (oziroma bolje rečeno kar dekret) in moramo po novem parkirati pri trgovini Tuš. Komu so torej namenjena parkirišča pred in v okolici šole?!

       
      Odgovori
  44. OBČANKA says:

    Tule pri ZD je pa res nesmiselno! Sem se pripeljala na hrib in na zčetku vse polno, kjer tudi greadbišče omejuje parkiršča. Zgoraj vse polno, bila je pač taka ura. Se odločim in se zapeljem v garažo in presenečena opazim, da je praktično prazna. O, fino si milim. Parkiram, ugotovim da ni izhoda drugače kot tam, kjer pelje avto in z mojo pikico veselo maširava, ko jo pri izhodu praktično POVOZI en starejši gospod, ki je pripeljal po rondoju! Nikamor se nisva imela za umaknit, ni pločnika, zebre, ničesar. Jasno vidiš, da očitno ni bilo mišljeno, da pacienti parkiramo tam, saj ni normalnega izhoda. Potem sem pa sestro vprašala zakaj zaposleni nočejo parkirati v garaži in je povedala, da ne smejo!? Čeprav je jasno urejen služben vhod. Od tega totalno trapastega prometnega režima dalje NE SMEJO več parkirat v garaži, zato zasedejo nam najljubša mesta zunaj. In ko bo lekarna stala, ne boš mogel parkirati pred njo, ker bo zasedena z 60 avtomobili vseh zaposlenih, ki tja seveda pridejo pred tabo. Garaža pa sameva, ker je ne smejo uporabljati. Msilila sem že, da je bila le najina izkušnja slaba, pa so mi drugi v čakalnici povedali, da je bilo že več skorajšnjih nesreč, zdrsov ipd pred to garažo in zato je pacienti NE MARAMO! Naj dajo zaposlene noter, mi bomo uporabili nam najboljša parkirišča – pred ambulanto in pred lekarno! Včasih se res vprašaš kdo na tem svetu je to planiral…

     
    Odgovori
  45. Eva says:

    Tema, ki jo želim izpostaviti, se deloma nanaša tudi na parkirišča v Grosupljem.

    Kdaj končno se bo mestni park na križišču Adamičeve in Ceste ob Grosupeljščici uredilo, kot se to za park spodobi? Že dolgo si Grosupeljčani želimo enega lepega kotička v mestu, kjer se lahko usedemo in pomenimo s sosedom in prijateljem, brez da bi bilo potrebno iti v lokal. V ta namen se v mestih gradi in ureja parke. Naš ubogi park pa je namenjen zgolj parkiranju (in na srečo vsaj še sobotni tržnici). Sedaj, ko so parkirišča v Grosupljem urejena in je mest za vse dovolj, zahtevamo preklic dovoljenega parkiranja v parku in ureditev te površine v parkovne namene.
    Razumem, da ima blok čez cesto parkiriščne težave, a za njih bo potrebno problematiko drugače reševati.
    Razumem, da lokali na drugi strani Adamičeve nimajo dovolj parkirnih mest – a za to bodo morali ljudje parkirati drugje, ali pa naj pridejo peš ali morda s kolesom.
    Dovolj je bilo pritiskanja na park.

     
    Odgovori

Oddajte svoje mnenje

Se želite vključiti v debato? Prispevajte svoj komentar!

Dodaj odgovor za DREVORED - odgovor Občine Grosuplje Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2012 - Spletno mesto Grosuplje - Drevored.si - ureja: Zavod Drevored - izvedba: Mrož d.o.o. - tehnična podpora: Joore d.o.o.