Juhu! Še več nas gre na morje!
Hm, kako s kratkim zapisom pričarati vzdušje letošnjega bazarja Gremo na morje, ki je bil v soboto, 31. 5. 2014, na Adamičevi ploščadi v Grosupljem, preden to poskuša sporočiti statistika?
Težko, predvsem za tiste, ki niste bili z nami in niste bili deležni enkratne energije, ki se je prepletala med vsemi akterji že 3. dobrodelnega bazarja GREMO NA MORJE, ki ga je tudi letos organizirala Fundacija DREVORED. Vsi, prostovoljci, nastopajoči, donatorji in obiskovalci smo delali in dihali za skupni cilj, ki je bil postavljen ambiciozno in, kot kaže, bo tudi dosežen. Neuradno smo si v celotni akciji zastavili zbrati 6.000 €. Kajti brez visokih (a realnih) ciljev ni visoke motivacije in ni visokega rezultata. Tudi letos so se nam vsi elementi poklopili, tudi tisti, na katerega nimamo vpliva in je bil največkrat pod vprašajem: »Ali bo, ali ne bo?« Vreme, namreč.
foto: Drevored
Za organizatorje in prostovoljce je najbolj pomembno, da pridejo obiskovalci; ko je teh dovolj, vse steče in dobi svoj smisel: pester kulturnozabavni program, prodaja srečk, živahno trgovanje, druženje, ustvarjanje, vrsta pred stojnico s palačinkami, panoramska vožnja z rikšo …
Ocenjujemo, da se je v centru Grosuplja, na Adamičevi ploščadi in Kolodvorski ulici – kamor smo letos postavili t.i. prodajno avenijo – preko celega dogajanja zvrstilo okoli 700 ljudi. Ljudi, ki so prišli z dobrim namenom, katerega smo materializirali v izkupiček bazarja z navdušujočo številko 3.420 €! Na podlagi predhodnih donacij podjetij, posameznikov in ostalih v višini 1.936 € je trenutna številka na bazarometru fantastičnih 5.356 €! In kar je najpomembnejše – ni se še ustavil.
K letošnji akciji zbiranja sredstev za letovanja otrok socialno šibkih družin iz občine Grosuplje smo z javno pobudo povabili tudi občinske svetnice in svetnike. Nekateri so se v skladu s pobudo velikodušno odpovedali celotni sejnini naslednje občinske seje, drugi so pristopili malo drugače, nekateri pa, kot kaže, žal ne bodo sodelovali. Vendar smo tudi v tem smislu naredili premik od lani in veseli smo odziva, saj verjamemo, da lahko nanje računamo tudi v naslednjem letu. Več o pobudi in odzivih v članku – KLIK.
foto: Drevored
Sicer pa je bil sam bazar kot prireditev v marsičem korak naprej od lanskega; tokrat smo prireditveni prostor razširili na zaprto Kolodvorsko ulico ali nam ljubše – drevored, kar se je izkazalo za odlično potezo. Skozi celotno prireditev smo izvajali pester glasbeno-igralsko-plesni program, ozvočen s profesionalno opremo, ki jo je velikodušno prispeval donator. Za mikrofonom smo imeli neutrudljivo moderatorko, na prodajni aveniji se je z velikim uspehom angažiral t.i. pospeševalec prodaje. Več prostora smo namenili tudi ustvarjalnim vsebinam, ki so jih predvsem najmlajši navdušeno sprejeli. Novost je bil tudi dobrodelni srečelov.
Lansko leto smo z akcijo Gremo na morje zbrali 4.492 € in na počitnice popeljali kar 38 otrok. Letos smo to številko že krepko presegli. Podrobnejše finančno poročilo bomo objavili takoj, ko bo oblikovan seznam otrok in družin ter letovanj.
Kam gre zbrani denar?
Celoten izkupiček dobrodelnega bazarja in donacij (trenutno 5.356 €) bo namenjen plačilu letovanj otrok in letos tudi družin iz občine Grosuplje, ki si tega “razkošja” ne morejo privoščiti. Vsa ponudba za prodajo na bazarju je bila Fundaciji Drevored podarjena, razen majic. Prav vsi prostovoljci in nastopajoči so na dogodku sodelovali popolnoma brezplačno. Materialne stroške bazarja bomo pokrili s sredstvi v višini 481,56 €, ki jih je za sofinanciranje dogodka namenila Občina Grosuplje preko javnega razpisa. Skupaj s Centrom za socialno delo Grosuplje in Območnim združenjem Rdečega križa bomo naredili seznam otrok in počitniških lokacij. Fundacija Drevored bo plačila letovanj izvršila neposredno izvajalcem za posamezne otroke.
Hvala …
prostovoljcem, donatorjem, zapravljivcem, nastopajočim … vsem, ki ste kakorkoli pripomogli, da smo skupaj ustvarili nov presežek v akciji Gremo na morje. Ves naš trud bo poplačan z mnogimi nepozabnimi počitniškimi trenutki otrok in družin.
Pri bazarju so sodelovali in pomagali:
Kocman inženiring d.o.o.
Sigram sitotisk
Tržnica Grosuplje, Simon Bučar s.p.
Chang – HsingEnterprise d.o.o.
Odvetniška pisarna Klara Miletič d.o.o.
grosupeljski Skavti
KD Teater, Likovna skupina Paleta
Utrinki časa- sodobni portreti
Sladoledni center FONTANA
Andrej Brezec, foto: Drevored, Martina Zaletel/Utrinki časa
[…] 16 otrokom, na 2. bazarju so z 4.492 eur letovanje omogočili 38 otrokom, na lanskem so zbrali 6.950 evrov in letovanje omogočili 32 otrokom in 6 […]