2. javna razprava ob pripravi Celostne prometne strategije občine Grosuplje
1. avgusta 2016 je bila v Grosupljem 1. javna razprava z občani in zainteresirano javnostjo ob pripravi Celostne prometne strategije občine Grosuplje. Tokrat ste vabljeni na drugo srečanje, ki bo v Šmarju – Sapu.
Kljub temu, da je tematika izredno pomembna in želja pripravljalcev strategije po sodelovanju civilne družbe velika, je bilo pričakovati na 1. javni razpravi več občanov. Smo pa tisti, ki smo bili med udeleženci, imeli priložnost predstaviti svoje videnje prometne ureditve v občini Grosuplje in podati predloge ter želje. Največkrat je bila omenjena nujno potrebna obvoznica okoli Grosuplja, ki bi sam center razbremenila predvsem težkega, tovornega prometa, ki ogroža zdravje in varnost prebivalcev. Adamičeva cesta je problem številka ena v našem mestu in predstavnica Občine Grosuplje je omenila, da obstaja že idejni projekt za ureditev le-te, s katerim pa se marsikdo ne bo strinjal, saj naj bi predvidel – ob prekategorizaciji iz državne v regionalno cesto, s čimer bi tovorni promet speljali na druge ceste, ob zožanju cestišča in povečanju peščevih in kolesarskih površin – še parkirna mesta vzdolž cele Adamičeve ceste. To pa je zmotilo marsikoga, ki si predstavlja prometno ureditev po sodobnih standardih, ki mirujoči promet umika iz centra mesta in daje prednost pešcem itd.
Debatirali smo še o nadvozih, pločnikih, vožnji otrok v šolo z avtobusi na razdalji dobrega kilometra, ločitvi rekreativnih poti od poljskih, ideji izločitve prometa s Kolodvorske – drevoreda, ukrepih za umirjanje hitosti ipd. Skratka, tem in dilem je ogromno in zelo pomembno je, da se kot občani intenzivneje vključite v pripravo strategije. Pred nami so uvodni postopki, s katerimi pripravljalec analizira stanje, želje in potrebe, ki jih bo nato vključil v osnutek strategije, ki jo bomo lahko čez nekaj mesecev ponovno konkretno predebatirali.
Prebivalci so, kot so zapisali v brošuri Smernice za pripravo Celostne prometne strategije, posebna podskupina deležnikov. Njihovo vključevanje v načrtovanje je temeljna dolžnost vsakršnih lokalnih oblasti in je tudi pogoj, ki ga predpostavljajo direktive EU in mednarodne konvencije.
Andrej Brezec, foto: trajnostnamobilnost.si
Nad nemogoče voznike z nemogočimi znaki
https://www.zurnal24.si/avto/nad-nemogoce-voznike-z-nemogocimi-znaki-302761
vir: http://www.zurnal24.si
Šmarčanom najtopleje privoščim nove priključke, vendar menim, da je Verlič storil napako. Slabo uslugo je naredil Grosuplju in Škofljici. Zaradi te obnove se bo obvoz za Škofljico še bolj oddaljil v prihodnost, težave pa je Verlič naložil naši občini.
Od župana pričakujemo njegove predloge za izboljšanje sedaj bistveno slabšega stanja.